**FRAKT**
Alla våra produkter skickas inom Sverige med spårbara försändelser genom PostNord. Leveranstiden är vanligtvis 1-2 dagar, förutsatt att produkten finns i lager. Om produkten inte finns tillgänglig i vårt lager i Sverige, kommer den att skickas från vårt utländska lager med spårbara försändelser som vanligtvis tar 6-15 dagar. Observera att importavgifter kan tillkomma om din beställning skickas från vårt utländska lager. När din beställning är skickad får du ett e-postmeddelande med en spårningslänk.
**RETURER**
Vi erbjuder alltid 14 dagars öppet köp på våra beställningar.
Innan du returnerar en vara, måste du kontakta oss för att få nödvändig assistans.
Observera att paket som inte hämtas ut och som returneras till oss kommer att debiteras en returfraktavgift på 199 SEK.
Om du av någon anledning önskar returnera en produkt, har du 14 dagars ångerrätt från mottagandet av varan, förutsatt att förpackningen inte är skadad och att produkten inte har använts. Vänligen kontakta oss via e-post på VOZY.se@gmail.com för hjälp med returprocessen.
Observera att av hälsoskäl och hygieniska skäl kan förseglade parfymflaskor, smink och hygienartiklar endast returneras om förseglingen är oöppnad och intakt. Ångerrätten gäller inte heller för måttbeställda varor, färskvaror eller varor som är specialtillverkade. Ångerrätten gäller inte heller för använda elektroniska komponenter.
Observera att öppet köp eller bytesrätt inte gäller för våra produkter på rea (SALG). Kontakta vår kundservice för mer information om rättigheter relaterade till reavaror.
**Administrativ avgift för orderavbeställning på 29 SEK:** Om du väljer att avbeställa din beställning efter bekräftelse, kan en administrativ avgift tas ut för att täcka eventuella kostnader relaterade till hanteringen av avbeställningen. Avgiften varierar beroende på beställningens art och omfattning. Vi informerar dig alltid om eventuella avgifter i förväg, så att du kan fatta ett informerat beslut. Tveka inte att kontakta vår kundservice för mer information om eventuella avgifter relaterade till avbeställning av din beställning.
**Returer:**
Vi strävar efter att erbjuda våra kunder en positiv köpupplevelse och accepterar returer för både defekta och icke-defekta produkter. För att underlätta processen, hanterar vi ofta klagomål via e-post.
Vi erbjuder också möjligheten att byta produkter för att säkerställa kundnöjdhet. Vid byten tillkommer dock returfraktavgiften, som kunden är ansvarig för att betala.
**Återbetalningsprocess:** Återbetalningsprocessen tar vanligtvis 1-3 dagar beroende på vald betalningsmetod. Pengarna bör synas på kundens bankkonto inom denna tidsram.
**Returmetod:** Vi accepterar returer via posten. För att starta en retur, vänligen kontakta vår kundservice för ytterligare instruktioner.
**Hemleverans:** Ja, vi erbjuder hemleverans som ett av våra leveransalternativ. Om paketet är för stort för din brevlåda, kommer du att få ett meddelande om att hämta paketet från ditt närmaste postkontor.
En returkostnad på 199 SEK tillkommer plus eventuella export-/importkostnader.
Paket som inte hämtas ut och skickas tillbaka kommer att debiteras en returfraktavgift på 199 SEK.